niedziela, 2 czerwca 2013

Relacja z I spotkania kujawsko-pomorskich blogerek

Tak jak wspominała w ostatnim poście Paulina wczoraj odbyło się I spotkanie kujawsko-pomorskich blogerek :) Wybrałam się na nie sama, niestety choroba nie wybiera :(

Przyznam się Wam szczerze, że nie wiedziałam zupełnie czego się spodziewać. Jednak blogsfera i świat zza ekranu komputera to co innego niż prawdziwe życie. Okazało się, się jednak że granica ta  nie jest do przebicia ;) 

Spotkałyśmy się w Herbaciarni Asia przy Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy. Planowo koło godziny 12, bynajmniej mniej więcej o tej wszystkie się zebrałyśmy :D


Kiedy pierwsze lody, zostały przełamane buzie się nam nie zamykały :D  Mimo tego, że jesteśmy zupełnie różne tematów nie brakowało. Nie będę ich oczywiście przytaczać, bo to nasza słodka tajemnica :D Wniosek jeden z tego wyniosłyśmy, że Polska to kraj skrajności :P I nie, nie prowadzimy jakiś politycznych blogów ;p 


Czas umiliłyśmy sobie kawami, czekoladą, deserami i ciachami :D A co?! :D




Otrzymałyśmy również niespodzianki od sponsorów, za co firmą: Pilomax, Eveline oraz Joanna serdecznie dziękujemy. 





Była nas 11 :) :

 Zuza
Ola
Ilona 
i ja ;p 

(edit: dzięki Zuzie imiona są już w komplecie :))  

Naprawdę miło spędziłam czas za co Wam wszystkim i każdej z osobna serdecznie  DZIĘKUJĘ :)  Mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się ponownie w podobnym lub jeszcze szerszym gronie :) 

Pozdrawiam, Agata :)

32 komentarze :

  1. Niezła "imprezka" była widzę :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mam nadzieje że kolejnym razem do was dołączę tez jestem z Kujaw:)
    Ale dopiero co założyłam bloga i narazie się uczę jak i co :)
    Gorąco pozdrawiam :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że te same okolice :) Następnym razem zapraszamy serdecznie :)

      Usuń
  3. Widać, że spotkanie się udało. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spotkanie, na pewno świetnie się bawiłyście.
    zapraszam na rozdanie u siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że się fajnie bawiłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że udało sie spotkanie:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Miło na Was popatrzeć:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ha! ja nie mogłam sobie cały dzień przypomnieć imienia naszej blogującej mamy! :P
    a Fellogen, to Ola, Avenindra, to Kasia, a Sheerblonde - Ilona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to imiona niekiedy za szybko uciekają jak mam jednego dnia tyle przyswoić ;) Ale dzięki za wyratowanie :D

      Usuń
  9. Świetnie było. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za spotkanie, szczególnie Gosi, która wszystko zorganizowała :) Mam nadzieję, że kolejny zjazd blogerek z kujawsko-pomorskiego powtórzymy niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spotkanie to naprawdę super sprawa :) Powtórzymy na pewno, chęci są to organizacja to już tylko formalność ;)

      Usuń
  10. Super, że się udało:) Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z niecierpliwością czekam na kolejne spotkanie! :) Świetnie się bawiłam! Dziękuję Wam, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to zebrać odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu :) Mimo tego, że nie znałyśmy się wczesniej :)

      Usuń
  13. Ta a mnie nikt nie raczył poinformować, że jest zlot :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz patrzę, że spotkanko odbyło w 1 czerwca. Wtedy wylegiwałam się i łowiłam rybki w Mikołajkach ;)

      Usuń
    2. Były informacje u Gosi na blogu, szkoda że nie dotarły do Ciebie. Do tego jeszcze termin by nie pasował, ale może następnym razem ;)

      Usuń
  14. Świetny klimat:) Udane spotkanie widzę, a i prezenty też super!:)

    OdpowiedzUsuń